Igår ville jag kasta in handduken .......

Men idag kan jag erövra världen, jag har sovit tolv timmar inatt och känner mej som en ny människa,
ryggen känns men jag kan ta det efter som jag har fått sova. Igår träffade jag sjuk gymn. och fick
tens på ryggen/svanken i ca 40 min och vilken underbar känsla, han är trevlig, kunnig och kan förklara
med enkla ord hur nerver och muskler sitter på just L3, han ska även hjälpa mej med mitt bäcken som
är låst efter alla graviditeter och jag får INTE träna på World Class?!!!!!!. Dr. Margareta sjukskrev mej tom. den 19/8 och då ska vi träffas igen.

Kram på er alles!!!!!


Kommentarer
Postat av: suzanne

En styrkekram till dej <3

2011-08-06 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0