Hur fan lyckas jag .....

Eller så är det just bara för att det är JAG!!!!
Letar efter plånboken här hemma och jag vet att den fanns
med mej i går kväll efter det att vi hade hämtat Ida från
Ica Maxi och jag har en "svag" aning om att den fanns med mej
ut från Emelies bil, men sen ........ FAN!!!! Ringer min älskling och
frågar om han vet vart den är??? - Nej ......!
Ringer Emelie (bara för att) och kollar med henne, men nej!
Åker ner till Alcro och hämtar Björns bankomatkort och åker
till affären ringer min mobil ....
- Hej Mia det är "Issens" Björna här, du min vän har hittat
din plånbok vid Alcro ......
- Men hur, vad, när vadå NU
- Ja.
Då är frågan, hur kom den dit, jo, den måste ha åkt på min bil
men frågan är vart på bilen låg den???

Ja ja ......... Det är jag nog aldrig få veta ;-D)))

Kram på er alles!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0