MYS!!!!



Jag älskar verkligen våran spis .....
Björn, Hasse, Emelie, Linn och jag va på bio igår och såg
I himlen finns inga känslor det är en av dom bästa svenska filmer som gjorts,
en små fnissig film som speglar en gille som har asberger och hur hans liv
ser ut, rekomenderar alla att se den ;)

Idag ska jag hjälpa Ida med en tråkig sak ..... men har man en katt som kissar inne
och förstör saker för tusentals kronor så finns det bara en tuväg =(
Men innan dess ska jag skjutsa Micke till akuten igen, han satt där igår i 7 timmar
och dom lyckades gipsa handen fel så dom ringde idag och ville att han skulle
tillbaka och gipsa om ....???? kunde dom inte ha gjort rätt från början?!
Riggo ska också med, hon har 3 brutna fingrar och orkade inte vänta igår så hon ska få gips idag,
dessa ungdommar!!!!! men så kan det gå när man ska på en 3hjuling och är 19 år!
Är huvudet dumt så får kroppen lida ;D))

Kram på er alles !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0