Min vecka så här långt ....





Måndag: - Somnade sent och upp tidigt för min vän Karin skulle komma med
ansiktsprodukter till mej, hon säljer ett märke som heter Swissform och är
det bästa, jag köper 24H cream och Facial Intensive Serum, har man provat
det så finns inget annat som duger.

Tisdag: Upp för att se till att Emil kommer till skolan och han fick cykla idag
för vi hade hittat låset och så sken solen på morgonen. Sms Lola om att jag
va klar sedan bar det ut till Ing1 och en pångprommis med hundarna.
Väl hemma så flög djävulen i mej och inte en vrå i huset blev uten en städning
tvättade 5 maskiner, dammade, torkade alla golv, åkte till ....... Willys !
och storhandlade blev en sväng förbi Ida och lämnade fyspray (föt katt)
hon har nya soffor hemma, hem igen och lagde mat och sedan en 2 timmars
prommenad genom Nykvarn med Nettan och somnade vid kl: 22.00 helt
slut.

Onsdag: Visste inte vilken dag det va och fick en rysning genom kroppen för
om det va torsdag så låg jag jävligt risigt till, vi ska nämligen ha utbildning hela dagen
men insåg ganska snabbt att jag kunde ta det lugnt, en långprommis med hundarna.
Linn får nytvättade
sängkläder som får hänga ute och torka, dom luktar juh så gott, även
istoppstäckena får en omgång i tvättmaskinen.
Klippt gräsmattan och plockat ogräs ..... och har nog inte hunnit något mer ???
JO ..... jobbet ringde och ........ jag jobbar fredag natt x-tra.

Kram på er alles!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0