Jag tänkte att jag skulle kanske ....



Eller nått, men nej, det får vänta.

Idag ska jag jobba, äntligen som jag har längtat .... ja faktiskt
jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater, dom blir lixom
min andra familj eftersom vi jobbar som vi gör.

Igår gick jag till skogen och skulle plocka svamp, till min stora
sogt ser jag att dom har avverkat skogen där MIN svamp växer =(
men några fanns men inte så många som jag brukar hitta, jag
hänger inte läpp för det jag vet flera ställen .... MEN ..... mina
knän tyckte inte om "nigandet" i skogen AJ AJ AJ .. det går
nog över, lite otränad bara ;)

Ska nu på em. gå en härlig prommis med Nettan och Ilon
så klart ;)

Kram på er alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0