Ännu en härlig dag .....



Solen skiner och det är friskavindar ......

Gårdagen va helt underbar, men att sitta och lyssna på olika
personer som pratar och pratar medan kroppen säger eller
skriker RÖR PÅ DEJ!!!! det är såååååå jobbigt, vi kom hem vid Kl:20.45
och kl: 22.00 låg jag i sängen och gäspade käkarna urled och
sov 9 timmar, helt slut efter gårdagen.

Ilon väckte mej kl: 06.45 och ville nått??? men när jag kom upp så låg han i
sin kog igen och ville ingenting ...... ME!!!!! ja ja fick äta frukost i lugn och ro
lite längre, vi åkte ut till Bommersvik och gick en härlig slinga som tog 45 min
att gå och hundarna va så nöjda.

Jag jobbar x-tra i natt så jag ska lägga mej senast kl: 17.00
tänkte förbereda middagen snart medan orken finns, för
utav någon konstig anledning så om jag vet att jag
ska jobba natt så är jag trött hela dagen och längtar tills min
säng och jag ska umgås ett par timmar ....

Kram på er alles!!!!!

PS. Bilden är stulen från Anna Löwenthal DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0