Premiär på ....



Den nya grillen i Nykvarns centrum, Morris som jobbade på Goggos
har öppnat den, gott, trevligt, mysig lokal och den ligger perfekt
och vi säger bara Lyckatill ..... <3 ... vi kommer tillbax :)

Somnade lite sent eftersom jag ville elda lite innan jag
umgicks med kudden, så den råa luften försvann och
hade ställt klockan på 13.00 ...... och jag ville INTE gå upp
kl:14.15 så då fick den late brått ;D)) Emil kom hem och
sedan Björn och då gick vi ut på tomten, klippte gräsmattan
och tog in torkvindan mm. mm. JO vi fick en "huggkubbe"
av våran snälla granne Ruben eller (Rufus) som Emil kallar honnom
så nu slipper jag sitta på knä och hugga ved!

Får se vad som händer mera i helgen ;D))

Kram på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0