Kaminen går varm .....



Jag är så glad att vi tog beslutet att skaffa en kamin, värmen tar
bort den råa luften och inomhus är det bara skööööööönu nu <3

Jobbat två nätter och det va mkt. spring på båda sidor, men vi är ett
bra team som jobbar och förstår när hjälpen behövs så en
stjärna till oss =D)) Fick med mej Suss hem, hon fick låna en säng av oss
då hennes hus får en total renovering och när vi jobbar natt så är
det viktigt att få sova ostört och har man då hantverkare som stör
även om en "målare" kanske inte för så mkt. oväsen så bara tanken
av att inte få vara själv i sitt eget hus gör att sömnen kanske
inte blir den bästa.

Kram på er alles !!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha jag läste kanin! Jag ba vafan har dom slagit i huvudet?

2010-10-24 @ 11:57:34
URL: http://sucre.blogg.se/
Postat av: mamsilainen

Men snälla .... jag anstränger mej för att inte skriva kanin ;D))

2010-10-24 @ 19:01:07
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0