Jag älskar min barn ...



Även mina vänner, men ibland så är det skönt när alla har gått till
sitt och bara få va med den man älskar och bara få mysa och va,
vuxentiden är svår att få till ibland är huset är fullt. Jag känner ibland att
min tid inte räckertill fast jag är ledig och har hur mkt. tid som helst över så
räcker den inte eller så är det orken som tryter, jag behöver egen tid.
Mickis och jag åkte till Hedlandet igår och köpte en regn/vindtät jacka
och en "fodrad" collegetröja till Emil ..... vilken utskälning jag fick
- Jag behöver ingen jacka eller tröja!!!!! Jag fryser INTE!! OCH pappa
behöver ingen jacka, han får alltid gå utan ..... GRRrrrRRrr
ja vad gör man, andas djupt och prata LUGNT ....
- Skrik inte, säger Emil till mej?!
På kvällen så hittar Mickis Emil i soffan sovandes så jag går ner och väcker
honom ...
- Emil vakna, du ska inte sova nu!
- Men pappa får juh vila på soffan och han säger du inte till .....
där rök mitt förstånd!!!!
- Du är 12 år och pappa 46 år, vad han gör ska du skita i ........OK!!!!!
- Jag älskar dej mamma ..... <3
och där hade han mej runt sitt lillfinger igen ;)

Lagade köttbullar med gräddsås och potatis till middag och som vanligt
så lagar jag för mycke mat, så jag skickade ett sms till Ida om hon ville ha
mat och hon va inte sen med svaret, men det skulle ta 2 timmar att
komma ut till Nykvarn så vad gör mamma(jag) jo, in med maten i bilen
och hämtar Ida från ICA MAXI och skjutsar henne hem. En mors hjärta
värmer när ett  barn blir så lycklig över hemgjord mat och omtanke <3.

Ringde även min frissa igår och fick en *akut* tid idag kl: 14.00 så
jag står i valet och kvalet om det blir kort eller jätte kort, kanske bara
blir topparna när fega jag väl sitter där, jag hatar förändringar på mej själv
finns inget värre, bara att färga håret ger mej rysningar och ångest,
jätte töntigt men så är det, det är därför jag inte har gått dit nu på
1, 3, 6 månader, så ni kan juh tänka er hur håret är efter en sommar med
bad och sol, även en tripp till Turkiet med mera sol och salta bad = SVINTO!

Jobbar denna vecka ons och tors. natt "fortfarande" bara så ni vet ;)

Höstfest för min älskade familj hade jag tänkt klämma in v.44 eller v.45
ni kan väll kolla era kalendrar och höra av er ;)
Kram på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0