Idag har jag ....



Köpt skor och inte vilka skor som helst utan


Canada Snow, jag fryser alltid om mina fötter och hoppas nu med det
priset att mina fötter ska va varma i vinter, fick lite *ångest* och
ringde min älskling och frågade va han tyckte ...... jag bara är sån ;)
jag hatar att shoppa så vart mina barn fått den genen ifrån vettef .....

Va på möte mella kl:09.00-11.00 sedan hälsade jag på Ida och vi pratade
en stund om allt mellan himmel och jord, hon har fått så fint hos sej <3
Åkte som sagt ner till stan för att Linda behövde något varmt på sina
fötter, men i denna jungel av skor, stövlar mm. mm det va inte lätt
men till slut så kom hon hem med ett par stövlar.
Väl hemma ringde jag Netta och en härlig lång prommis genom
Nykvarn med Ilon, när vi kom till bilen började det att regna,
lite tur ska man ha.

Björn jobbar sent ikväll och vi sitter framför varsin dator och inte gör någonting.
Imorgon åker jag till den *stora* staden igen och min rygg ska få sig en omgång
av Håkan Philfalk, hoppas på en upplåsning igen, jag blir tokig!!!!!

Kram på er alles !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0