En underbar dag ...



Tjoho denna sol kan få vem som helst på ett strålande humör.

Har varit på möte mellan Kl:09.00-11.00 så Ilon fick en *fis*
prommis efter frukost, men nu har vi gått genom ett soligt Nykvarn,
jag kan bara inte få nog av en stora runda gula solen och alla
färger som finns runt om mej.

Jo, jag va och lämnade blod igår, det va lite pirrigt innan dom stack
mej, men när jag väl hade kommit till ro så va det inte så läskigt,
om 12 veckor ska jag tillbaka.

En jobbar helg ser jag fram emot och sedan en 9 nätters ledighet ...
och den ser jag också fram emot, för den 5 nov. ska vi ha en höstfest
och jag blir så glad att alla kunde komma Puss på er!!!!!



Ilon har fått försig att vedpinnarna som vi tar in är till honom??? hur kan
han tro det ..... ;)

Kram på er alles !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0