Soffa va större än vi trodde .....



Men vad gör det, nu får ALLA rum i soffan utan bråk ;D))

Men Tv`n måste vi göra någonting åt..... ser inte texten MED glasögon =(
så istället för att köpa nya "ögon" får det bli en större tv!!!!

Ida kommer ut och hälsar på oss i lilla Nykvarn, hon är ledig och väljer att
komma till oss. ....... hur gulligt är inte det <3

Ska följa med MickiZ till KS solna i morgon och efter det är det utv.samtal med
Linn ........... Jag får nog ta något lugnande innan vi går in, är så besviken på denna
skola så det finns inte!!!!!!!!!!

Vi åkte till Gnesta igår och firade Alva som fyller år "idag" så Grattis stumpan!!!!!

Igår kväll så tog jag med alla (barnen) till Ing1 och åkte snowracer efter bilen
och Ilon fick också hänga på, jag satt i en varm och gosig bil medan dom andra
fick turas om och åka i kylan, men jag måste säga att jag hade lika roligt som dom,
vilket liv dom förde och vad dom skrek!!!!!!!!

Kram på er alles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0