Mitt hjärta .......

Jag vet att livet ibland kan vara svårt, det går inte alltid som man tänkt sig.
Men när jag blickar tillbaka så vill jag inte ändra på något, för livet
har format mej till den jag är idag OCH jag har er, mina älskade, underbara,
goa barn. Jag finns här för dej alltid, om du ber om min hjälp, jag ha varit där
du är och vet hur ensam och ledsen jag va.
Om mina ord idag gjorde dej illa så var det inte min mening, men jag hör din
förtvivlan i rösten och ville bara få dej att vakna upp.

Jag älskar dej av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig också mamma!<3

2010-11-21 @ 21:37:48
Postat av: mamsilainen

Finns där för dej alltid <3 <3 <3

2010-11-22 @ 03:12:52
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0