Katten ............!!!!!



Igår såg jag under dagen att Prinsen "lekte" med en annan katt, på kvällen
såg vi katten utan för våran altandörr och va mkt. nyfiken på att gå in, sen
kom Ilon!!!!!! HUA, Prinsen gick in och hennes ny funna vän efter (men jag
frågade först om hon ville komma in). Efter att ha utforskat vårat hus så
fick hon gå ut, men efter några minuter hörde jag hur hon jamade högt
utanför dörren och jag släppte in henne igen och direkt ner till Linns säng
och sov gott där hela natten. Nu är dom ute så vi får se om hon kommer tillbaka.

Väntas mera snö???? Vi får väll se om det blir så!

Jag jobbar hela helgen och tänker inte göra något annat än det!!!!!

Kram på er alles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0