Ilon är glad .......



Han bara älskar snön och vill inte gå klart någon prommis, utan tittar
på mej med sina bedjande ögon att :- Snälla matte, bara en liten stund till ;)




Jägarskogen fick det bli, en underbar prommis som är lagom lång.

I måndags så fick jag gå lite tidigare från jobbet, Ida skulle på
en Gastroskopi kl: 12.00 och inför denna undersökning fick hon sova, jag
fick följa med men hade då jobbat natten, så Idas soffa fick bli min säng för ett
par timmar.



Väl där så fick Ida en kanyl för första gången i sitt liv ..... HUM!!!!
men tillslut satt den där den skulle. Enligt läkaren så har hon en "mage"
enl. skolboken och hittade ingenting som va fel, men hon fick med. som
skulle tas i 7 dagar bara för att prova och se om magontet ger med sig.
Ida följde med hem till oss och blev upp passad, hon låg i mitt knä på
kvällen och var något "trött" <3.

Tisdag åkte jag in till jobbet och hade utb. på  Asfyxi barn, en givand kurs.
På kvällen så blåste det för mkt. så Ida fick skjuts av Johan hem, jag ville inte åka tillbaka
till Södertälje en gång till, fy ...... det var lite läskigt på motorvägen hem.
Men jag tror hon var nöjd för det blev två matlådor med hem.

Igår fick vi våran nya soffa, äntligen ..... =) väl på platts så insåg vi att
den va stor, större en vi kom ihåg men passar perfekt, satt där med ett
klas vin framför brasan och mös.
Linn satt i köket och åt middag när hon väl kom "hem" från skolan



Då får inte Linn äta själv utan att djuren tittar på, eller tigger?!
Kyckling ...... det bäste som finns!!!!!!!!



Prinsen drar sig inte för något och linn skriker högt !!!!!!
:- NEJ inte KLORNA!!!!!! PRINSEN!!!!!
Hon bara ska ha "lite"

Kram på er alles!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0