En vanlig dag ....



Vi skulle grilla idag med Hasse och Emelie men hennes
mamma och pappa skulle komma och hälsa på så vi
grillar i morgon.

Men min Syster och Johnny kom till oss på varsin hoj,
dom stannade på en fika medan vi "andra" åt middag,
dom ville ingenting ha så, såg så härligt ut när dom senare
gled iväg hemmåt, ljudet av motorcycklar är ljudet av
Sommar .......

Linn, Oskar, Linda, Micke, Emil, Björn och jag letade reda på
en grön plätt och spelade brännboll, fy vad det va jobbigt,
inte bara att springa utan att träffa bollen, hur svårt som
helst. Tidigare på dagen spelade vi även kubb och badminton
så jag kan tänka mej att mina ben imorgon kommer göra ont,
men va f .... gör det! lever bara en gång.

Tänker bara göra må bra saker tills jag börjar jobba igen på
Onsdag ....

Tänkt på en sak .... Vem kommer ställa upp när ni behöver hjälp?
Inte vi iallafall!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0