Snart bär det iväg ....



Vaknade vid kl:06.45 och trodde att jag hade försovit mej, men icke
Gick upp och gjorde iordning kaffe och smörgås, mat till djuren och
sedan väckte Linda och Micke. Ilon tittade undrande på mej när jag tog på
mej skorna för att åka iväg "själv" för att besikta bilen kl 08.00, hon gick
självklart igenom utan anmärkning. Åkte till bilverkstan för att lämna
min bil på servis och hämta Björns bil som har fått mkt.åtgärdat. Ringde Lola
och frågade om vi skulle gå på prommis och så blev det, en lång sådan på Ringvägen.
Sitter nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar och packa det sista i
resväskorna. Jag ska till Gnesta och lämna Ilon hos Mamma och handla
hundmat, efteråt styr bilen till ICA MAXI för storhandling till alla
som blir hemma.
Enligt planerna så kommer Hasse och Emelie till oss kl:10.00
imorgon och så packar vi in resväskorna i deras bil, sedan
styr vi mot Arlanda där planet till Thailand går kl:14.35!!!!!

Kram på er alles!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0