8 dagar kvar .....



Precis vaknat och tittar ut över våran snödränkta tomt och se att det kommer mera vitt från luften
och inser att vi snart åker till Thailand, bara 8 dagar kvar.

Jobbar denna vecka ons och tors natt.
På Söndag ska Ida och jag på Duospa ska bli så mysigt, måndag är det mamografi, tisdag vaxning, ons. tvätta bilen för att på tors. kl:08.00 ska bilen besiktigas och på EM ska Ilon till mor och på fredag åker vi, planet går kl:14.35.

Vi var hos min bror i Lördags och firade Philip som fyllt 18 år, vilken härlig kille, snygg, lång och supertrevlig, tack snälla för allt gott, även min lillebror blev firad då även han blivit ett år äldre.
Min bästa storasyster har även hon bidragit till att fylla år, stort grattis.

Kram på er alles .... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0