Vilken helg ...

Det står i alla tidningar och på allas blogg, facebook och bdb .....
Ungdommarna som inte finns mer ........


Jag har jobbat hela helgen på BB sidan, en solstråle som va gul
som saffran och jag har umgåtts 3 nätter i rad och då i
solariet, eller i fototerapin.

Denna vecka är uppbokad:

Måndag: Hämta min mob. som varit på lagning
Onsdag: Till Gnesta då Emma Larsson tagit studenten + att Linda har bal ....
Torsdag: Till Liljeholmen och jag SKA köra själv och kl:16.00 ska Linda till kyrkan
Fredag: Emil och Linda slutar i skolan + att Oskar fyller 18 år
Lördag: Dop
Söndag: Fyller min Pappa 65 år och hoppas på kalas .... !

Kram på er alles!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0