Misshandel .....

Blev i Tisdags vittne till en misshandel av VALP!
Grannen kastade, sparkade OCH trampade på valpen
som inte ville komma till husse som stog vid bilen
och skrek: KOM HIIIIIIT !!!!!!!!
Valpel va så rädd att den skrek HÖGT!!!!
Jävla idiot ....... så jag ringde 11414 (polisen)
för att göra en anmälan och  08-785 40 00Djurskydd - Länsstyrelsen Ringde jag och gjorde en anmälan också, så nu har jag gjort vad jag kan, fick prata med en vetrenär som lyssnade på vad jag hade att säga om ärendet och dom skulle skicka ut en pers. SNARAST! och hon tackade mej flera gånger, det känns bra .........
Han ska få veta att han gjorde FEL!!!!!

Tack för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0