Emil 12 år ....







Vill tacka alla som kom,  Emil va jätte nöjd över sina paket.
En stor kille som nu kan ha pappas byxor utan att mamma reagerade?!
jo det är sant, tänkte för mej själv : När fick Emil Replay jeans????
UPPS ..... dom va Björns och satt perfekt.

Jobbade nu ons. och tors.natt, bra nätter med lagom många patienter
så att jobbet flöt på utan stress.

Idag gick jag och lade mej vid kl:10.30 och gick upp kl:14.00 ..... JAG VET,
för några timmar, men så går det när en viss läkare bara hade den tiden innan sem.
ska inte klaga för jag "kan" lägga mej i tid ikväll om jag vill.

Ida och Daniel kommer ut i morgon och önskar grillat till middag och så
får det bli, så härligt att dom vill komma ut och mysa med oss, även en
övernattning ingick?! så söta så ......Klart dom får och då ingår även en frukost med ALLT!!!
Youghurt, smörgås, ägg, skinka, juice, ost, kaffe/the, fram dukning och avplockning .... ;D))
Älskar att skämma bort barnen.

Kram på er alles!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0