Hittar många ego ....



Bilder på min dator ....... LINDA!






Hittar säkert 20 st till men ....

Ska göra nytta här hemma, spackla Emils rum, Björn tror inte att jag kan
igår tyckte han att jag skulle vänta tills han kom hen och kunde visa mej?
KAN själv tack ! Han är ingen expert heller även om han kan men alla
är vi barn i början.

Vi va på Bio igår och såg Trollkarlens lärling, den va helt klart se värd
men ..............................................................................................
.............................................................. pip ska inte berätta!
Vaknade inatt av att åskan lät och blixten lös upp sovrummet,
genast kom jag och tänka på Snottran, han ett "troll" som bodde
under mormor och morfars trapp på Klinten, han tog alla barn som
hade varit nere vid sjön utan utan en vuxen eller flytväst han kom när det
åskade, han visste vilka barn som hade varit vid sjön ...... klart jad hade,
löjligt med flytväst som va gjord på kork och va helt omodern vem ville
visa sig i en sån när det fanns andra mindre och smidiga!!!! Så när åskan
lät då kom mitt dåliga samvete fram och skrämde skiten ur mej för jag
visste vad jag gjort ....

Kram på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0