Någon mer än jag som längtar till våren ....



Igår hjälpte vi Ida med hennes två förråd .... HERREGUD vad saker
jag förstår att hon behöver större ;))))))
Lite nostalgi mitt i allt hittade kort, smycken, jackor, tröjor mm mm
Åhååååå ..... där är den jackan som jag har letat efter och den och ....
vad många jackor jag har!!! hör vi från Ida ..... Nehe? och SKOR mera SKOR
FAN VAD SKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ja ja nog om det.

Idag ska jag tvätta, städa och följa med Linda till sjukgymnasten, hon har ont i
sina höft"kulor"? känns som om det är spikar i dom .... Ja ja mamma beställer tid.

Det snöar i Nykvarn just nu, Ilon är jätte glad inte jag.

Ska jobba nu Ons och Tors natt och ska till helgen hjälpa Ida med att flytta
och städa LGH på Stockholmsvägen för på måndag säljs den.

Kram på er alles!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0