Dessa mackor är gjorda av Anette på jobbet .....



Vilken helg ..... UJ! Vi va på klinikfest på Berget i Fredags och åt godmat
med allt vad det innebär + 3 glas vitt vin, kan säga att sista timmen kommer jag
inte ihåg, jag drack 2 glas hemma också men HALLÅ vad hände, med facit i
hand och lite "tänkande" så är det nog så, eftersom jag soppat i 4 veckor
hade min kropp inte så mycket att säga till om ..... aldrig mer så .

I Lördags va vi bjudna till Pappa och Kerstin på middag, lika gott som vanligt
dom kan verkligen laga GOD mat, vi hade jätte trevligt.

Då va vi framme på Söndag som innebar kropps jobb, har nog aldrig
varit så slut någongång, Björn skottade taket på uteplattsen och jag började
skotta Linns trapp och framför den, vi har lixom lagt snö på olämpliga
ställen typ nära husväggen vilket inte är så smart när sedan snön ska smälta!
sedan gick vi på alltanen ........fyfan ....... uj uj uj och oj oj oj det va inte lite
snö och vart ska man då lägga allt? Jo på gräsmattan LÅNGT ut mao. KAST
med tung snö ..... Kvällen fick bli framför TV.

Idag känner jag min kropp ..... Gick en härlig lång prommis med hundarna
vilket va välbehövligt, blev lixom lite mjukare i kroppen.

Den 9/3 är det dax för Vax on Vax off på både ben och bikini AJ.......
känner redan hur ont det kommer göra men Emelie och jag ska träffas
lite tidigare för lite peptalk ..........
Kram på er alles .....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0