Är inte världen vacker .....



Denna morgon va ingen vanlig morgon utan en underbarmorgon ....

Försöker få insiration i tillvaron men det går trögt, men lugn den kommer.
Jag jobbar nästan hela denna vecka, på onsdag så är det dax för KS
igen och denna gång med Ida .... våran privatchaufför har lovat att
skjutsa oss ;D))
Efteråt ska jag göra staden och hämta klappar till dom snälla och
underbara barnen.
På tors. är det jul fest på jobbet och sedan jobbar jag hela helgen.

I lördags kväll åkte vi ut till Ing1 igen och drog barnen bakom bilen,
dom såg ut som små snögubbar, helt igen isade ögon och blåa läppar
jag har nog inte skrattat så mkt. på länge, Emil "glömde" ta på sig
jackan i sista åket och hade bara en colegetröja, när jag väl
stannade bilen va han arg som en bålgeting ...... FAN hör du inte
när jag ropar?!
- Nej ... sa jag med skrattet i halsen, fy F** så han såg ut =D)))
- Jag har armfrys  och känner inte mina fingrar!!!!!!!!
- OCH? men snälla Emil det är väl inte iaf. mitt fel......? Ha ha ha
- Ja men ...... det är kallt!!!!
- Ja ja sätt dej nu i bilen så blir du varm.
Slutet gott allting gott ;)
Micke och Linda va också med, stora barn som små.

Kram på er alles ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0