Skönt att vara ...



Tillbaka på jobbet efter en underbar semester, vi ha hunnit med
massor och känner mej nöjd.
Idag gick jag upp med tuppen kl:06.30 och gick först en lång
prommis med hunden i skogen + alla mygg!!! sedan hem och åt en
frukost, kl: 08.00 blev våran ena bil besiktad och godkänd efter det
styrde färden till Liljeholmen och jag va sista gången på samtal,
även jag fick godkänt och en stjärna!!!!! På vägen hem stannade vi
på Media maket där dom har mellandags REA?! all personal gick med
tomteluvor och så allmänt töntiga ut ....... =(.
Väl hemma gjordes mat och vid kl: 16.00 låg jag i sängen och
somnade på engång för att vakna vid kl: 19.00 med en doft av kaffe.

Kram på er alles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0