Ida kom till ...



Mamma igår och skulle tvätta lite innan resan till Zakynthos gissa
vem som tvättade och hängde den och vem som satt vid datorn
och tv`n ....... ?!

Men det som va mysigt va att Linn och Oskar hade kommit hem
natten till igår och satt vid bordet och berättade om allt mysigt
dom gjort + alla fina bilder dom visade, jag frågade om dom skulle
kunna tänka sig att åka tillbaka och båda sa JA ikör .....

Lördags va vi hos Kim och grillade, som vanligt blev det för vin, öl
och x-ante, slutade med en tur i poolen och sedan en kvick hemgång,
Mickis hade äntligen kommit hem från Danmark och även hon han få
va med en stund innan "jag" ville gå hem? Ja vad vet jag!

Idag ska jag hämta Idas resväska, sedan kommer hon ut till oss.
Vi ska även åka och bada i Hökmossen "Mickis" ide, men vi är på
speciellt Emil och Philip. Min bil ska till Södertälje för Linn
och Oskar ska sova hos Ida och vara kattvakt, kan tänka mej att bilen
först styr till en affär?! känner det på mej, jag är mamma ;D))

Kram på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0