God morgon alla ....



Glada, ska jobba hela helgen och behöver det vetkligen innan familjen
kastar ut mej, om jag inte har något att göra blir jag sur och grinig.

Som sagt va så skjutsade jag Ida och Daniel till Arlanda i tisdags
morse och kom i säng vid Kl:05.30 och sov till Kl:10.30 för vi hade
lovat barnen att åka till Boda borg, där va vi hela dagen, helt slut
när vi kom hem vid Kl:19.10 ...... och hur kroppen mådde dagen efter
ska vi inte prata om, mina knän va helt paj .... eller iaf. vänster
vi är inga vänner direkt men den skiter i det.
I onsd. va vi på Kareoke i Huddinge på `Mia`s bar, Mickis sjöng
och hela tjejligan, finns dom som absolut inte kan sjunga som
sjunger ändå, jag kan inte därför skäms jag å deras vägnar, men
det är en härlig stämning och därför är det härligt att följa med.

va ute på tomten hela dagen igår, Emil klippte gräsmattan och jag
rensade i rabatterna, MickiZ gjorde ......... INGENTING! Jo hon va
arbetsledare? På em. spelade vi Kubb och Beach boll "fast hemma"
jag har nog aldrig sagt så mycke Upps, Sorry, Oj någongång.

Idag ska vi bara va ute i solen.

Kram på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0