Då va denna helg klar ....



Och jag är så nöjd, har dom bästa av dom bästa att jobba med, vi
har så roligt tillsammans. Jag vaknade lite tidigt i lördags så vi tittade
på en film, efter halva filmen vill Emil sitta i mitten så han kan "mysa"
med båda mamma och pappa, efter ett tag lutar Emil sitt huvud mot min
axel och tänker inte på vad han gör, han tar sin hand på min arm och
plötsligt så rör han sina fingrar på utsidan av mitt bröst, då säger jag:
- Emil vad gör du?????
Något förvånad och ertappad med fingrarna i syltburken utropar han:
- Förlåt mamma, jag viste inte att hom hängde där nere?????
Med en mycket bestämd röst sa jag:
- Passa dej jävligt noga och tänk på vad du säger!!!!!!
Emil springer i väg och kiknar av garv och Björn med, vilken familj
jag har ........ Själv tycker jag inte att dom HÄNGER så långt ner .....

Kram på er alles!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0