Vilken natt...

Går dom aldrig och lägger sig? Linn och hennes kompis Carro satt uppe till klockan va
hur sent som helst och när Mia och Björn går och lägger sig så efter en stund kommer
Björn springande........Vad är det som händer????? Jo hanen i familjen får larm ;)
ha soffan är MIN....not!!!!! för när hanen kommer tillbaka så tar han min plats  =(
så jag har fått sova på golvet i natt, inte nog med det jag fick en natt prommis....fett nice!
allt såg anorlunda ut i mörkret, allt va jätte farligt huuuuu.
När Mia gick " upp " hade jag laggt en present i min korg ( kräk ) så nu går tvättmaskinen
igång. Lång prommis i Nykvarn, fatta Ilon måste bara älska den hära människobyn, så mycket
att lukta på ÖVERALLT, hinner lixom inte med, vill vara överallt, även där Ilon är, han
kan lixom alla bra ställen så bara att hänga på.
Nu är jag trött och vill vila efter nattens äventyr!!!!!
Puss på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0