Måste också.....

Berätta att vi har Doris här och det märks på hundhåren i huset så
då tänkte jag :- BORSTA HUND....ja det gick ju jävligt bra? NOT!!!
hon va inte arg eller rädd utan snarare gjorde allt för att det va så skönt
låg på rygg när jag skulle borsta rygg och bara gjorde sig till, så jätte
söt och goig till skilnad på byrackan vi har hemma som gömmer sig så fort
kardan och kammen kommer fram, när det va hans tur gick han in eller bakom
huset
allt för att slippa, fick bli arg, då blev det genast bättre?!
Va på en härlig prommis i Jägarskogen, inga jägare finns det där.......
Försöker städa och plocka hemma men jag känner mej iaktagen hela
tiden, Doris undrar vadför jag flyger omkring, när jag möter hennes blick
så lägger hon huvudet på sned..
Kram på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0