Hellu......

Idag har jag amnält mej till att bli blodgivare.......jag vet! Men ack så viktigt!
Ida har sovit här under natten och får skjuts till S-e vid kl:12.00 då Linn ska
till Ortopeden kl:13.00, sammkörning, själv ska jag på en dokumentationsutb. kl14.00
så tiden blir lite sisådär....MIA PLANERING!!
Va till Kungenskurva igår med Linn och Ida, först IKEA sedan Phonehouse, lämnade in
min mobil då den är glapp i kontakten och måste tejpas för att kunna ladda den,
även lyssna på musik och nu är tejpen slut så nu fick den äntligen komma till
mobildoktorn, bättre sent en aldrig.
Ska hitta på någonting med Linda i veckan också, får se vad det blir?
Jag är nu ledig och börjar jobba nästa Onsd. om dom inte ringer och vill
att jag kommer in.
Puss och kram på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0