Hallå......

Igen, jag måste va den sötaste och den goaste hunden i världen, när Mia skulle gå upp...eller vi börjar från början, jo här sitter " Familjen " (inte min) framför TV och äter på gottis och jag vill smaka, då lägger jag upp tassen på den jag vill smaka av och vet ni vad...DET FUNKAR!!!!!!!! och sedan vill jag ligga i soffan men får ingen plats...tihihi då när Mia gå upp och ska säga godnatt till Emil ( det minsta barnet i huset ) så tittar jag på soffan och DEN ÄR BARA MIN..... Björn spelar och Linn och Oskar sover, då måste ju soffan va MIN!!!!!!! då kommer Mia ner och små ler och låter mej få ligga kvar, ta hela soffan så Mia inte får någon plats alls, men vet ni vad...det gör inget, för jag  "DORIS " är så söt.
God natt alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0