Doris dag i .....

Nykvarn:
Vankade lite under natten för Ilon snodde platsen i Ida`s säng och ville INTE flytta på sig...Grrrr
gick ner till Mia och Björn några gånger och insåg att där i deras säng får jag INTE sova,
ha...SOFFAN är bara min så jag gosade ner mej i den och sov där hela natten.
En härlig lång prommis till MT bygg, men på vägen dit luktade det gott överallt och fick
också nosa överallt men sedan sa Mia att jag skulle gå på trottoaren och vad FAN är det,
asfalt som asfalt tyckte jag, hur svårt kan det va????
Efter en lång bit på den där trottoaren så kom någonting som jag kände igen GRUS, hur
skönt som helst och då fick jag nosa överallt igen, undra hur " hon " tänker egentligen
och om " hon " kan bestämma sig...blir lite komplicerat ibland för Ilon kan gå
utan koppel men inte jag( orättvist ) och han får gå lååångt in i skogen och nosa på
alla dom bästa ställena, om jag tittar så där snällt på Mia så går hon in i skogen
och låter mej få nosa jag med!!!!!
Väl hemma igen så drar hon ut en låda, där finns det godis som vi alltid får efter
morgon prommisen, jag har försökt att få en godis efter eftermiddags prommisen
men då skrattar hon åt mej?????? Hum.....VAD!!
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0