Hellu ....

Ida klagar på min Blogg ? Hur menar du nu ;))
Hatar Hösten, kallt, ruggit, rått, fult, bött, grått
svart och och och ...... Sa jag kallt och rått?
Fryser när jag går upp, frysen när jag är uppe
och fryser när jag lägger mej.... Hur jävla
kallt kan det bli och det är bara HÖST!!!!!
Björn jag behöver åka utomlans ;)))))
Ja ja Ilon klagar inte.
Ledig nu 9 nätter men fullbokad, nattmöte
skjutsa Ida till VC och tandläkare och jag ska
till Gyn (BÄL) hälsa på Mickis på Karolinska Solna,
"min bil hittar dit nu ;)" behöver åka till Gnesta och
köpa mat till hunden och krama på min släkt som
bosatt sig där =( kanske kan finna lite värme ;))



Kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0