Vaken nu!



Precis ätit en frukost, sov till kl:18.30 så min mage var jätte hungrig.
Tittade på min Mob.och 3 missade samtal och 4 sms det är tur att
jag inte är lätt väckt (har mob på ljudlöst) men vibben är på så.....
Min Ida är i Riga (som jag skrev tidigare) och från henne va det 2 st sms!!!!
Mamma sover....även i morgon på förm.
Fnissa lite för mej själv då jag har givit Prinses en ostbit, hon sa döda den
innan den äts upp.......osten ger INTE mycket motstånd kan jag ju säga...
så jag undrar vad hon tänker????
Är på Förl. och vi fick 2 st bebisar inatt och många mammor var oförlösta
när vi gick hem, så vi får se hur avd.ser ut när vi börjar att jobba.
Nu ska jag göra mej iordning för ännu en natt!
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0