Jägarskogen!



Det va länge sedan vi gick där Ilon och jag, nya vägar och stigar....härligt!
Oskar åkte till skolan , men.....Linn är hemma fortfarande och mår sådär,
Emil fick skjuts och Linda ville ej följa med.....förstår mej inte på en del ibland?
Min polkvän ringde och ville bara säga att han älskar mej.....hur gulligt som helst,
spontant och oförberätt.
Sitter och lyssnar på Så ska det låta på You Tube Mojje :Vart ligger landet där man böjer
bananerna......han bjuder på sig själv och är så gullig.
Tänkte putsa fönster idag......jag sa TÄNKER.....hoppas det börjar regna...hatar
att tvätta fönster, jag kan INTE! Allt annat utom DET!
Ska jobba inatt då jag tog ledigt natten som va pga.Linn, käns ganska så
bra att bara jobba en natt, helt OK!
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0