En sak slog....

Mej, hur jag/vi uppfostrar våra barn, dom ska alltid föja med på:
Dop
Kalas
Konfirmation
Studenter
Majbrasor
Midsommar afton
Kräftskivor
Vår/Höst städning/ar
Nyårs afton
För om inte mina barn bryr sig vadför ska då andra göra det?
Ibland kan det kännas jobbigt å barnens vägnar då jag
måste förklara vadför inte vissa bryr sig och aldrig kommer.
Bara en tanke.......tur att ENIRO och Hitta.se finns, så även om
telefon nr inte hittas, så kan datorn göra det!!!!!!!
FIFFIGT VA!
Bara en tanke........................................................................................
................................................................så tänk på det!
Men jag är ju trotts allt bara en mamma.


Kommentarer
Postat av: ida

Men en väldigt söt sådan!

2009-05-28 @ 15:13:22
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0