Min dag igår!


Kändes inte bra igår....TRÖTT.....TRÖTT och trött, min personal chef ringde mej i Tisdags kl:17.20
- Vad gör du?
- Jag lagar mat!
-  Gott....vad bjuder du på?
- Helstekt fläsk karre`med gräddsås och potatis
- Eeee kan du jobba inatt?(snabbt och kort)
- Ja ja ja absolut

Hinner inte sova. maten va inte klar men men......
6st förlossningar på kvällen/natten var av 3 st Pn(normalt) 2 st Akut sectio(snitt) + 1st Sugcklocka och hon
fick åka till Op(operation) och sys......sprang hela natten, men ingenting krockade så allting flöt på men ändå
inte en ledig stund alltid någon Bm(barnmorska) som ville ha hjälp eller min arbetskolega(USK) som ville
något, som tur va så jobbade 2 st USK på BB den natten som va helt UNDERBARA och ställde upp där
vi behövde hjälp.....TACK!
Så igår vaknade jag kl:14.00 och skulle iväg till Tumba på ett uppföljnings möte med Linn och hennes Lärare,
jag va så trött när jag kom hem att mina steg gick till soffan(bara) orkade inte va trevlig eller otrevlig orkade INGENTING,
som tur är så har jag en underbar familj som förstår, kl: 22.15 sov jag.
Idag så gick vi på Ing:1 med hundarna jag och Lola, vilket underbart väder.....ÄNTLIGEN!
Ska snart till Lillhaga med Linda på utvecklings samtal och sedan bär det av till min Mamma i Gnesta, lunch
prommis med hundarna(igen) och köpa mera hundmat, Brittfoder säljs bara där ett helt jätte bra foder så
det är värt att åka dit + att mamma bor ju där också!
Puss på er alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0