Han somnade!



Lucas somnade lite sent på Em. så dom kommer och hälsar på en annan dag!
Med livet som insats var jag på prommis med Ilon, så jäv.. halt ute i skogen(behöver inte gå där)
men i samhället funkar inte, skitigare hund får man då leta efter!!!!
Jag börjar bli FÖRKYLD.....syndast om mej!                TYCKER JAG.
Alla omkring med låter hesa, snoriga och hostiga, min vän Lola tycker att man
ska dela med sig, för så säger hennes MAMMA?......men hallå......dela med sig i all ära,
men inte vilket skit som helst(hon är på bättrings vägen själv) så hon mår bra!
Kul för henne då......jo ...pissst...Lola va på sjön i Fredags, hahahahaha.... blåste 20sek.m
vem låg och spydde i hytten halva resan?......inte JAG iaf.     tihihihi, så fruktansvärt sjösjuk.
Förlåt men jag börjar bli FÖRKYLD och då tycker jag (kanske) det käns bättre om någon mår
sämre en moi, SORRY! sån e jag jajajaja.
Läste i tidningen att våren e på väg nästa vecka.....? ska vi våga hoppas?   NOT!
Planerar åka till Thailand med våra vänner Emelie och Hasse nästa år, hoppas det blir så,
dom är så himla mysiga, lätta att prata med och umgås, inget krångel alls, så den som läser
får se.
Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo men visst söörö:D har velat haft en blogg länge men har inte vetat vad jag ska skriva om! jag har ju ett välldigt sekretess jobb! men jag gör som alla andra! o har de som en dagbok! de är ganska skönt o skriva av sig lite faktist1!:D man grubblar inte på så mycket! hur e de me dej annars då? va de bra i thailand? jo men vadå man kan väl blogga även om man är 41:O) kramar

2009-03-29 @ 22:09:44
Postat av: kinen

tjenare! jo jag har velat haft en blogg jätte länge men har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om! jag har ju ett välldigt sekretess jobb.. så man kan ju ionte skriva nått om de.. men jag gör som alla andra o har de som en dagbok! de är faktisk ganska skönt o skriva av sig lite! man går inte o grubblar på en massa! hur är de me dej annars då? hade ni de bra i thailand? men vadå de är väl inge fel me o vara 41 år o blogga de är ju bara roligt ju:O)kramar

2009-03-29 @ 22:12:42
URL: http://kinens.blogg.se/
Postat av: kinen

2009-03-29 @ 22:13:04
Postat av: Mamsilainen

Tycker det är hel mys att skriva lite om dagarna, jag är ju lixom ledig(ibland) så tid finnes ju! Vi hade det UNDERBART i Thailand resan är värd att sitta 10 timmar på planet, maten, människorna och klimatet......finns inga ord! Kan bara säga- spara pengar och åk dit, upplev livet, du kommer inte vilja åka nogon annan stans.

Kramizzzar.

2009-03-29 @ 22:59:39
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0