Äntligen Lördag!



Vaknade vid kl:09.00 inte av mitt LARM på mobilen utan Björnens....hupfff x-flera,
gick upp vid kl:10.00 och gjorde rukost till familjen.
Gick med Ilon på en låååång prommis och när jag kom hem upptäckte jag att DÖRREN
inte va stängd och prinsan va ute och hade highlife!!!!!
In i duschen sedan till affären och HEM! Gjorde iordning kyckling, klyftpotatis, sallad,
dipp, gurk och morotsstavar, sitter nu vid datorn med Björn och ett glas VIN (igen)
och väntar på våra vänner, Hasse och Emelie (dom e så söta) som ska komma
hit på middag, Ida och Hinken kanske kommer också, den som väntar får se!!!!!
Linn och Oskar(hennes pojkvän) är också här och ska äta.
Vi ska ha en JÄTTE trevlig kväll allihopa, jag tycker det är så trevligt när våra vänner,
alla barn med respektive vill umgås med oss!
Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0