26-6-2009 Kl:09.00.........



Hökmossen....


Emil ville ner och bada så mamma fick sova på stranden, vaknar upp 2 timmar
senare och inser att FAN VAD FOLK de kommit ! Tur att det finns musik mobil,
mina öron fixar inte riktigt barn som skriker:
- Jag vill ha glass, vill inte vänta....KORV DÅ.....dumma pappa!!!!!
Silvertejp är en UNDERBAR uppfinning!!!
Men 4 timmar på stranden va vi nöjda och styrde hemåt och en sval källare
väntade på mej och somnade igen som en stock.
När klockan va 22.00 kom john blund till baka...så god natt!
Idag åkte jag och Lola till baka till Hökmossen vid 10.00 och upptäcker
att vi blir nog INTE själva här idag......jä.... ungar som inte har kan hålla
volymen på en lagom nivå, men vi ligger där ganska så nöjd med livet
för vi har ju gjort allt det där, men våra barn va ju ÄNGLAR jämfört med
deras UNGAR!!!!!
Nej...nu måste grillen fixas, köttet marineras, salladen skäras och
pommes in i ugnen (nu undrar ni säkert vad gör Björn) ? jo han är bakis
och mår inte så bra idag (igen) somliga lär sig aldrig!!!!!
- Jag ska ALDRIG mera dricka !
eller hur!
Kramisar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0