Ny...

noppade och fina ögonbryn, Ida frågade mej när dom blev noppade sist?
direkt en mot fråga:
- med eller utan glasögon?
jag vet att dom jävlarna inte syns utan glasögon och jätte svåra
att ta med glasögon, kanske behöver linser snart.
Vaknade vid kl:10.00 idag men gick inte upp förrän kl:10.30 vänt på
dygnet, kommer inte i säng innan kl:01.30 och kan inte sova, jag
behöver jobba för att kunna sova....hum? snart semester fy.....
kommer att vara vaken i drygt en månad och familjen har kastat
ut mej?!
Jag har fått äran att  skjutsa hem våran Prinsessa idag sedan kommer
Emelie hit, Emil ska gå ut med Loke ( Ilons halvbror) även han kommer
till oss, ett monster på några månader, stackars Prinsen, hon kommer
att sitta i grannens träd hela EM. Ikväll ska vi på BIO och se Ice age 3,
jag är barnsligt förtjust i dessa filmer, det är 2 st på 17 år Emil 11 år och
4 st något äldre......tur att vi har barn så det finns någon att skylla på ;D.
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0