Hur kul....



är den då? Emil skrattar så han kiknar och Björn lika så, försökte sitta och va social vid
TV men det funkar inte, värdelös film Torkel i knipa, kan inte änns låtsas.
Fy f.. vilken dag regn regn och åter regn, hunden är blöt och katten ska vi inte
tala om, hon har inte vett att slicka sig torr, nej lägga sig i våran säng är
mycket bättre!? NOT, byta sängkläder igen GRRRRR!
Men så ringde jag och pratade med Linda lite grann, Ida ringde också
hon ville följa med och handla ( så tråkigt att shoppa ) själv jämt, Ida
har svartbälte i shopping så självklart fick hon följa med!!!!!
Åkte även med till Nykvarn, hon hade ett paket från Nelly´s....gissa vad?
Jo....SKOR igen, tror ungen är uppe i 300 par skor ( om inte fler ) men jag är
ju mamma och ska inte förstå sånt....sorry en blus också, sådana har hon
ca 100 av och .....nej nu ska jag sluta, hon är för sööööt! LOVE YOU ;)
Lång prommis mitt på dagen när det regnade som minst, men det va
riktigt blött regn, sådär fint och .....ja ni förstår?!
Kramar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0