Trötter!





Ännu en dag med moi! Varit i stallet med Lolisen och hjälpt till
att släppa ut HÄSTAR......dom luktar så gott (tycker jag)
Blev sedan en lång prommis med alla hundar,är så häärligt väder.
Så nu är jag hemma och ska börja med alla Mamma saker (igen)
blir typ moment 22......samma saker varje dag,kan ju busa till det och ta allting
i en omvänd ordning så blir det hela lite mer spännande!!!  elr INTE, ska bli
skönt att jobba inatt så jag kan släppa på alla måsten,min plasering i natt är BB
en UNDERBAR sida.
Hej Kanin Linn!  Vill ha dej på min Blogg.....alla söta flickor får va me`. Tihihi.
jag har hittat mera kort så....
Bilden på Ida är på Julafton hos Mormor när alla paketen är utdelade och då
blev Ida lite trött.....(så jäv.. SÖT)
Pussilainen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0