Jobbigt läge!!!



Den 25/2 hade jag en date SENAST kl:14.15 vid Södertälje sjukhus med en av döttrarna som skulle
träffa en Läkare kl:14.30....tur att jag vaknade kl:13.55 LITE BROTTOM!!!!!!! Efter besöket åkte vi till
 Statoil och köpte Pizza och kaffe, hem och upptäcker att Emil som varit hemma själv inte fått
någon LUNCH och hunden Inte fått någon prommis(FAN) Gubben inte hemma(PÅ LARM) skulle va
på jobbet igen kl:19.00 prata med Chefen.
Lagade mat och sedan en lååång prommis med Ilon,hem in i duschen och sedan in till staden.
Jag va helt slut när jag kom hem, Vaknade på natten att Björnen får LARM igen (ingen ro), vaknar
på morgonen och upptäcker att jag sovit själv hela natten....buhuhu.

Jappsilainen min DAG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0