Fina flickor!




God morgon!!!
Som jag skrev igår skulle en tjej komma och tvätta en matta hos oss....hon kom aldrig!
 ringde inte heller......säger bara LYCKA till med din försäljning av dammsugare..hahaha.
Jag hittade denna UNDERBARA bild på min andra mobil (hej Kanin Linn)och kunde inte
motstå att lägga upp den, skåda 2 könheter!!!!! Visst är dom fina.
Ska idag åka till landet och gå på sjön Vällingen,skickade ett SMS till min morbror och frågade
om isen va tjock............han svarade:
Du kan ta med dej BILEN.
Jag har en (fobi) när det gäller isar, syrran gick egenom när vi va små och det sitter i!!!
Kanske ingen fobi snarare RESPEKT........eller lite fobi, jag brukar aldrig gå på isen
annars, så ni får kalla det va ni vill.      Ha en bra dag!
Kramilainen på er!

Kommentarer
Postat av: Kanin Linn

(Hej kanin linn)- Hej hej!

Vad rart av dig att jag får vara med och pryda ditt blogg inlägg!

2009-02-17 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0