En vanlig MAMMA dag!



God morgon alla glada! Hoppas ni sovit gott för det har jag!
Har precis varit på en lååååång prommis med Ilon så nu
är ångan uppe att börja med alla MAMMA saker
Bädda sängar
Plocka i och ur diskmaskinen
Tvätta
Dammsuga och torka alla golv
Städa i Prinsans toalett(blev min Katt)
Byta spån i Wileras bur(Blev min Hamnster) Hmmmmm.....hur F.. gick det till?
Förbereda Middag till hela Fam.
Ikväll kommer en tjej och ska tvätta en matta(demonstration) det får bli den i källaren
som är vit och orange (IKEA) blivit lite lätt solkig,tjejen säljer dammsugare som kostar
ca 30.000/kr,jag tänker INTE köpa den.
Ha en bra dag allihopa där ute.
Hittade en söt bild i min dator Elin och Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0