Vad händer ......

Sitter på jobbet och alla konstiga människor har kommit in
med kufiska åkommor och natten innan hade vi inte
ett "piss" att göra ..... märkligt.
Vaknade kl:15.45 idag och kände mej utvilad? HUMPF!!
Skjutsade Linn till Rhodos för att "handla" mat,
Björn hade givit barnen rikskuponger på 300 kr
så jag slapp laga mat, kalaset gick på 165 kr
och när jag hämtade Linn hade hon bara 30 kr
i kuponger kvar????? Bad om kvittot, jo då 165 kr
stog det, när vi gick ut frågade jag Linn vad hon gav
han ville ha 4 st 50 kr och en 70 kr ...... VA sade jag
högt och gick tillbaka in och ville prata, men
innan jag han säga något sa ägaren på Rhodos
: Är det rikskupongerna det gäller ??
Hur FAN visste han det jävla GRIS !!! vi
fick till baka pengar så men kommer aldrig
äta eller beställa mat där igen ...... SVIN.

Imorgon ska vi på Jul bord ummmmm gott sedan blir det Idol och vin ;))

Pussilainen på er alles !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0