Prinsens "kul" klapp .......



Hon far som tokig på verandan och har skitkul med den stora fångsten.

Idag ska vi till "min" mamsilainen i Gnesta och fira jul, jag har tjatat
sedan deras fina kök blev klart att
: Här ska vi fira Jul i år så det så ............
och så blev det !!!!!!!!
Klockan är typ 11.10 Emil är väckt men va trött och somnade om
och Björn lika så .......... VAKNA !!!!!!!!!!
Lindas Micke sov kvar tills idag så gjorde även Linns Oskar en härlig
jul morgon.
Min bror ringde vid kl:09.15 och önskade God jul, han e så go.
Vi har något virus på G här hemma, Ida är sjuk, Emil är genom förkyld
Björn har ont i sina lungor och min näsa är täppt, men vi har Alvedon och
nässpray hemma så det är bara att gilla läget.



Till er alla från oss alla ......
Ha en riktigt god jul ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0